SCOTT PILGRIM Actress Anna Kendrick Strips Off In Classy Photoshoot For Elle Magazine

Thank goodness Anna Kendrick (who came close to playing Agent 13 in Captain America: The Winter Soldier) was in Scott Pilgrim Vs. The World so we have the excuse to share these photos with you, eh? Hit the jump to check out her photoshoot with Elle Magazine...

Follow Josh:
By Josh Wilding - 6/11/2014
elle-02-july-issue
elle-04-july-issue
elle-05-july-issue
anna kendrick elle

DISCLAIMER: This article was submitted by a volunteer contributor who has agreed to our code of conduct. ComicBookMovie.com is protected from liability under the Digital Millenium Copyright Act (DMCA) and "safe harbor" provisions. CBM will disable users who knowingly commit plagiarism, piracy, trademark or copyright infringement. Please contact us for expeditious removal of copyrighted/trademarked content. You may also learn more about our copyright and trademark policies HERE.
2
LIKE!
98 Comments
1 2 3
SpideyQuad - 6/11/2014, 2:10 PM
I love little pixies
themidnightking - 6/11/2014, 2:10 PM
Dayum!
yossarian - 6/11/2014, 2:11 PM
I'd like to knock her up and then leave for 18 years.
yossarian - 6/11/2014, 2:11 PM
I mean...something respectful.
Batmaniac - 6/11/2014, 2:12 PM
I'd hit it.

CherryBomb - 6/11/2014, 2:12 PM
Yeah doesn't she say she hasn't been hit on in 4 years? Crazy!
She's gorgeous.
Tuuralihn - 6/11/2014, 2:12 PM
I want one.
cipher - 6/11/2014, 2:13 PM


Lovely girl.
ComicsBornAndBred - 6/11/2014, 2:13 PM
Gorgeous!!!!!! Make ya jaw drop
Pasto - 6/11/2014, 2:13 PM
Didn't she once masturbate in the theater for a Ryan Gosling movie?
ComicsBornAndBred - 6/11/2014, 2:14 PM
Classy woman. Kinda chick you work hard to get
yossarian - 6/11/2014, 2:14 PM
Hey Ciph, remember that one fella who said Cap2 would suck because of lighting? He wrote a whole editorial about how the lighting dept was going to make Cap2 suck. Whatever happened to him and that genius foresight of his?
ComicsBornAndBred - 6/11/2014, 2:15 PM
@BlackSpider she said it was a joke
Pasto - 6/11/2014, 2:15 PM
You mean FreedomForAll?
Gandhi - 6/11/2014, 2:15 PM
Great actress, lovely person and human being. I'd hit it.
ComicsBornAndBred - 6/11/2014, 2:15 PM
Her tweets are all a little racy. She's into racy jokes
yossarian - 6/11/2014, 2:16 PM
@comics - Never work hard for any girl. Girls shouldn't work hard for a dude either. Walk or ride, leave it or love it.
Gandhi - 6/11/2014, 2:16 PM
I'd hit it spiritually, that's what I meant.
yossarian - 6/11/2014, 2:16 PM
Yeah spider I think that was him. Where is he at?
Pasto - 6/11/2014, 2:17 PM
I think he had a stroke.
MexicanSuperman - 6/11/2014, 2:17 PM
My future ex wife. Cast her as Supergirl now!
campblood - 6/11/2014, 2:17 PM
MexicanSuperman - 6/11/2014, 2:18 PM
Or Jean Grey.
yossarian - 6/11/2014, 2:19 PM
Dude had a stroke!?!?!?!?!? What? Seriously?

Are you sure it wasn't a epileptic seizure at the shit flying across the screen aka TASM2?
Pasto - 6/11/2014, 2:19 PM
Lmao, I think it was a stroke of stupidity that made his brain snap.
McNyagano - 6/11/2014, 2:20 PM
Holy mother of God...

Pasto - 6/11/2014, 2:20 PM
It's funny....I know someone who looks like the black-haired version of Anna Kendrick....
CherryBomb - 6/11/2014, 2:21 PM
I could see her as Mockingbird
CherryBomb - 6/11/2014, 2:22 PM
Or Barbara Gordon
Pasto - 6/11/2014, 2:23 PM
MexicanSuperman - 6/11/2014, 2:23 PM
@yossarian, I remember that guy. He was a hardcore TASM fanboy that was easily offended when some talked shit about that series (I am a fan of TASM series, but man that guy made us fans look bad). He was saying all cbm looked like video games to defend a early TASM 2 trailer.
blackandyellow - 6/11/2014, 2:24 PM
She's so [frick]ing hot. I'd love to disappoint her in the sack.
FirstAvenger - 6/11/2014, 2:24 PM
Hello nurse!
Bodwulf - 6/11/2014, 2:25 PM
strips off? Cute though.
blackandyellow - 6/11/2014, 2:25 PM
Edgar Wright used to dig in her oyster trench. That's the reason I hate that dude.
Pending - 6/11/2014, 2:26 PM
I think FreedomFreeLife is on the imdb forums now, mainly in the TASM2 ones there's a guy on there who talks exactly like him.
DrDoom - 6/11/2014, 2:26 PM
PICK ME PICK ME
Gandhi - 6/11/2014, 2:26 PM












KINGPEN266 - 6/11/2014, 2:26 PM
NOPE NOT FEELING HER.....make up strikes again smh
cipher - 6/11/2014, 2:27 PM
Hahahaha, yeah, Pasties. It was probably a stroke.

You know who I miss, yoss? I really miss Broadway. I remember he just kept writing editorials and then trolling the shit out of anybody who'd comment, no matter what they said. You remember the last time we saw him? It was you, me, IM53, Kamen, Gspawn, and a few other dudes there, and we were just f*cking up the guy's day for being an absolute prick.

Heh, good times.
1 2 3

Please log in to post comments.

Don't have an account?
Please Register.