New Strip Comic The FanBoy Avenger

A brand new comic about a pissed off 9 year old fanboy who decides to take matters into his own hands!

Follow valeriesghost:
By valeriesghost - 7/28/2009
I've been toying with the idea of making a strip comic for a while. When the idea hit me to make an Avenger to fight for all of us fanboys, I figured who better to test this on then everyone here at CBM! You guys know me as user Valeriesghost, but my name is Danny and I live up here in Seattle. Let me know what you think, I know I'm not the best, but it was fun and I'll do another if it's wanted. That being said, I think we could really use a kid like this. And now let me introduce to you all: The FanBoy Avenger! Episode One.

Photobucket
DISCLAIMER: This article was submitted by a volunteer contributor who has agreed to our code of conduct. ComicBookMovie.com is protected from liability under "safe harbor" provisions and will disable users who knowingly commit plagiarism, piracy, trademark or copyright infringement. For expeditious removal, contact us HERE.
6
LIKE!
33 Comments
valeriesghost - 7/28/2009, 12:19 AM
First! ha ha! okay, thats not fair. anyways, since you guys can't see it, JP's mug says #1 Producer. Gawd i crack myself up. And i just realized that i can't spell for crap, sorry guys.
Shaman - 7/28/2009, 7:24 AM
VERY VERY COOL!!!! Keep those comin' :))
valeriesghost - 7/28/2009, 9:37 AM
Thanks man :0]
Blanc - 7/28/2009, 9:41 AM
LOL...I'm definitely digging this...The FB Avenger gets to do what we want...Punch these idiot studio execs in the nuts!...lol
valeriesghost - 7/28/2009, 10:09 AM
I need some front page lovin...
livewired99 - 7/28/2009, 12:02 PM
Nice work
valeriesghost - 7/28/2009, 12:12 PM
thanks
THEHAWK - 7/28/2009, 12:35 PM
Nice, I take it that is a FOX Exec.
valeriesghost - 7/28/2009, 1:52 PM
Jon Peters is the producer that Kevin Smith was working with on the SUperman story. he didn't want supes to fly, he wanted polar bears to gaurd the fortress and he wanted supes to battle a huge spider at the end. he didn't get his way and went on to make Wild Wild West which has a huge spider. he was also a producer and Superman Returns. He also use to be a hair dresser
answer - 7/28/2009, 2:26 PM
POLAR BEARS?!?! WTF!

Nice strip mate! keep'em coming!
jallanr - 7/28/2009, 2:34 PM
nice strip man, great job. keep em comin!
valeriesghost - 7/28/2009, 3:01 PM
Thanks guys! I have something in store for raimi in the next one.
BillyBlack - 7/28/2009, 3:41 PM
Nice work Val

Singer and Raimi both deserve a visit from the FBA.

Nut punches all around!!
loganoneil - 7/28/2009, 3:58 PM
LOVE IT!!! Hey, are you taking requests? I know this won't make me popular with the CBM crowd, but could you do one with Mr. "Excelsior!" himself - Stan Lee? In my opinion the guy's a has-been hack who didn't 'create' anything, but rather stole credit off of other (more deserving) people! That, and his annoying cameos bug the crap outta' me!
BillyBlack - 7/28/2009, 4:08 PM
Why loganoneil...

I've never seen you so heated. ^_^

You sound like Larry David in the "Cobb Salad" episode of Curb Your Enthusiasm.
valeriesghost - 7/28/2009, 4:20 PM
@loganoniel, actually i'm writing one with Stan Lee that i think you'll like. Glad you guys are enjoying it. any suggestions as to were i should post the next ones? i.e. editorials, fanfics, etc.

and i am open for suggestions as to what really pisses you guys off when it comes to this kinda stuff. and i'll take everything with a grain of salt.
shibazz - 7/28/2009, 4:26 PM
I am likin this! please go after all who are responsible for X-Men : Origins Stinkerine. Be nice to stan.

The Salon line made me laugh out loud and i like the style of drawing too. nicely done !
valeriesghost - 7/28/2009, 5:00 PM
Thanks shibazz! I drew everything on my sketchpad then scanned it into photoshop for coloring, it was alot of fun and actually i kinda feel like i got something off my chest. I'll go easy on stan the man, but he's not without fault. Thank you guys for taking the time to look at this!
loganoneil - 7/28/2009, 5:13 PM
Billy - LMFAO... You know me too well :)
loganoneil - 7/28/2009, 5:17 PM
I just had an epiphany - someone we can ALL agree DESERVES to be slammed! Ready for this? Joel 'Batman - Death of a Franchise' Schumacher! Whaddya' guys think? Anyone who puts nipples on the Batsuit and turns a successful franchise into his own personal S&M Adam West revival deserves to be flayed and skewered!
BillyBlack - 7/28/2009, 5:43 PM
loganoneil

Joel is a prime candidate for a drubbing. Bruce Timm and Co did deliver a nice subtle blast on him in an episode of the old Adventures of Batman toon called "Legends of the Dark Knight".

Val

I know what you mean about getting something off your chest. I'm no artist, but I created my own adult cartoon (which took an insane amount of time) and when I was done I was so happy to have completed something I didn't care what people said about it. You've got skills my man, that's for sure. Keep it up.
THEPHOENIX - 7/28/2009, 6:01 PM
Great job man. You should do one with all of teh people here at CBM, you know people like you, SHaman, Leee, Joshw24, THEHAWK, Loganoneil, Billy, me and some of the other girls.


@Logan. Adam West said he thougth Batman and Robin was bad, HE thought it was bad, that says something.

shibazz - 7/28/2009, 7:23 PM
Good Idea the lot o' ya.... but ya know whats going to happen to all the girls dont ya? its gonna get raunchy and i kinda like it!
CloSeTNerD29 - 7/28/2009, 9:45 PM
Nice! Keep it coming! You have to have one that involves supermike somehow!
valeriesghost - 7/28/2009, 11:14 PM
@loganoniel, another great idea. your wish is granted, just give me time.

@BillyBlack Thanks man, what you said about completing somthing is so true. is there anywhere we can watch this cartoon?

@THEPHOENIX thats a really good idea, i'm not sure how exactly i would do it, but i'm sure everyone would like being involved.

@SHIBAZZ :0]

@closetnerd, alrready have something in mind, but not sure if i want to use this to attack anyone person on this site, so it might not happen. maybe. i don't know.
THEPHOENIX - 7/29/2009, 9:11 AM
@Shibazz. isn't that the point of us being on here?
loganoneil - 7/29/2009, 9:07 PM
Phoenix - I never knew that about West (LMAO!). Hmmm... maybe there's hope for him yet!
Rumblebeast - 7/30/2009, 1:55 AM
hmmm....gotta like your thinking phoenix..soooo shibazz your response....huh huh.. :>
loganoneil - 7/30/2009, 5:41 PM
Billy - I saw that... I about peed myself, I was laughing so hard!
loganoneil - 7/30/2009, 5:42 PM
Phoenix - interesting idea... does that list include supermike? I can only imagine what would be done to him!
InSpace - 8/3/2009, 5:14 AM
Dude you should do one on Megan Fox,the possibilities.

Oh yeah nice strip dude I hate jon peters,He wanted supes to wear all emo colers cause he thought the original red and blue was GAY. But I think the avenger should be a little older.Just a little .
InSpace - 8/3/2009, 5:17 AM
You know what never mind I like the idea of a little kid fighting for us .LOL
valeriesghost - 8/4/2009, 11:31 AM
Thanks, InSpace

Please log in to post comments.

Don't have an account?
Please Register.