CW's THE TOMORROW PEOPLE "A Sort of Homecoming" Promo Trailer

Now only two episodes left before the season finale of CW's action packed superhero show. The Tomorrow People first a British science fiction television series for ITV and a long running comic book strip for Look-In magazine. Synopsis and teaser just past the jump...

Follow LEEE777:
By LEEE777 - 4/15/2014

A POWER PLAY — With the possible return of Roger (guest star Jeffrey Pierce) on the horizon, everyone is concerned about the consequences if The Founder (guest star Simon Merrells) were to find out. Stephen (Robbie Amell) now knows the truth about the machine The Founder has been using him to train in and needs John (Luke Mitchell) and Cara’s (Peyton List) help to destroy it. Meanwhile, Russell (Aaron Yoo) and other Tomorrow People have lost hope they will ever find The Refuge and choose to head out on their own.




All new next Monday 9.8c on the CW Network.

LEEE777 - The Tomorrow People, now rebooted and remade worldwide for the masses from the CW Network. I got to say its a fun show and needs to be covered more at CBM.com, as like Alphas and Heroes your in for a wild super ride.
Source: YouTube.com
DISCLAIMER: This article was submitted by a volunteer contributor who has agreed to our code of conduct. ComicBookMovie.com is protected from liability under the Digital Millenium Copyright Act (DMCA) and "safe harbor" provisions. CBM will disable users who knowingly commit plagiarism, piracy, trademark or copyright infringement. Please contact us for expeditious removal of copyrighted/trademarked content. You may also learn more about our copyright and trademark policies HERE.
2
LIKE!
19 Comments
CaptainAmerica31 - 4/15/2014, 6:43 AM
Since when did we report on the tomorrow people? I always thought the show was cheesy with really generic names. Such as " Ultra" lol
Kyos - 4/15/2014, 6:44 AM
I know nothing about this, is it good? After Spartacus whenever I see Simon Merrells I hear him say "I serve the glory of Rome". Damn, I liked him as Crassus!

And, btw, good to see you back in action, LEEE! :)
tongtong - 4/15/2014, 6:48 AM
So, people watch this?

Simon Merrells is in this. CW is collecting Spartacus alums.
BoomTubeB - 4/15/2014, 6:53 AM
This show pure crapola! Stick with Arrow!
KIDDSOUL - 4/15/2014, 7:42 AM
^^^?
LEEE777 - 4/15/2014, 7:42 AM
Thanks @ Kyos :)

Yeah it ain't bad, reminds me of Marvel's MUTANT X but a lot better. If you like HEROES or ALPHAS your sure to like this bud.
TheMexicanSuperman - 4/15/2014, 7:46 AM
@nonynonna, Que?
KIDDSOUL - 4/15/2014, 7:55 AM
I think there was a show of the same name in the 70's. But I remember watching a version of the tomorrow people on Nickelodeon when it debuted in the 1990's. I must have been in middle school back then. That show was weird but interesting. A lot of themes of evolution, abnormal abilities, aliens and secret government agents.
IUsedToBeThecase - 4/15/2014, 9:50 AM
Its my birthday today. Yippppppe

And i would rather watch TTP than AOS
KINGPEN266 - 4/15/2014, 10:33 AM
THANK YOU SO MUCH LEEE777 ITS A GREAT SHOW I HAVE BEEN TELLING THENM ALL YEAR THERE HAS EVEN BEEN A NOD TO THE FLASH ON HERE.
KINGPEN266 - 4/15/2014, 10:34 AM
P.S. AND ALEXA VEGA MMMMMMMMMMMMMMMMM HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!! RED IS MY NEW FAV COLOR
GURILLAPUD - 4/15/2014, 10:42 AM
This show is actually better than Arrow. It has a real plot with characters trying to achieve a goal. Not just the same old revenge story line or stealing a popular movie trilogy story line.
HubisKhan - 4/15/2014, 12:08 PM
I wouldn't say its better than Arrow, but its a good show. It has gotten better as the season went on and the Hillary chick maybe one of the hottest women on TV.
Tao1 - 4/15/2014, 12:16 PM
Hmmmm...Can't wait for tomorrow
LEEE777 - 4/15/2014, 3:51 PM

IUsedToBeThecase @ HAPPY B-DAY man!

KINGPEN @ Awesome : D

It so is, yeah ikr!

Thanks for the comments.
TheReddestHood - 4/15/2014, 4:15 PM
This show is SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO bad.
bropous - 4/16/2014, 3:33 PM
nonnynonna:

CAUGHT you, al-Qaeda bastard!

Insecticides, huh?

The FBI knows where you are, twisted pig-[frick]er.

[BTW, someone posting in Arabic, out of the blue, about pesticides in a water supply is a typical Islamist terrorist "drop box" type of message. Bastard should be ISP banned.]
bropous - 4/16/2014, 3:41 PM
Translation of the pig molester's comments above:

"Combating rats:

A:Companies spray insecticide in Jeddah Jeddah tank cleaning company detect leaks water leak detector in Jeddah Riyadh, a high water bill..."

Etc., etc.

Terrorist code.

so, here is my answer, Jihadist:

حمد امتص القضيب خنزير ومسحت السائل المنوي للخنزير في القرآن الكريم.

Love and kisses,

bro.

Please log in to post comments.

Don't have an account?
Please Register.