New GODZILLA Wall Poster & Promo Images

SCREEEEEEOOOONNNK! As the release date for Gareth Edwards' Godzilla reboot draws nearer, a pretty cool wall poster and several promotional/merchandise snaps give us our best look yet at the king of monsters. Check them out after the jump.

Follow Mark "RorMachine":
By Mark "RorMachine" Cassidy - 4/16/2014
Photo #14

Godzilla Party Suplies

Photo #16
Godzilla Magnet

An epic rebirth to Toho's iconic Godzilla, this spectacular adventure, from Warner Bros. Pictures and Legendary Pictures, pits the world's most famous monster against malevolent creatures who, bolstered by humanity's scientific arrogance, threaten our very existence.

Gareth Edwards directs Godzilla, which stars Aaron Taylor-Johnson (Kick-Ass), Oscar® nominee Ken Watanabe (The Last Samurai, Inception), Elizabeth Olsen (Martha Marcy May Marlene), Oscar® winner Juliette Binoche (The English Patient, Cosmopolis), and Sally Hawkins (Blue Jasmine), with Oscar® nominee David Strathairn (Good Night, and Good Luck., The Bourne Legacy) and Bryan Cranston (Argo, TV's Breaking Bad).
Source: Via Movieweb
DISCLAIMER: This article was submitted by a volunteer contributor who has agreed to our code of conduct. ComicBookMovie.com is protected from liability under the Digital Millenium Copyright Act (DMCA) and "safe harbor" provisions. CBM will disable users who knowingly commit plagiarism, piracy, trademark or copyright infringement. Please contact us for expeditious removal of copyrighted/trademarked content. You may also learn more about our copyright and trademark policies HERE.
4
LIKE!
44 Comments
1 2
JoeMomma29 - 4/16/2014, 6:19 PM
Gotham or Godzilla??????
Kurne - 4/16/2014, 6:20 PM
Lol Gotham
cosmicman - 4/16/2014, 6:21 PM
old
dio - 4/16/2014, 6:22 PM
HELL YEAH CROSSOVER!!!! GODZILLA GOTHAM!!!!


anthonyEstark - 4/16/2014, 6:23 PM
Aww man, I was hoping for something new from Gotham, it's been a while.
ALegendaryPanda - 4/16/2014, 6:25 PM
Wtf just happened??
SuperCat - 4/16/2014, 6:25 PM
Lol. Yep. Just what I expected.
Webhead007 - 4/16/2014, 6:29 PM
Wait wtf???
RorMachine - 4/16/2014, 6:30 PM
Sorry...the admin tool remembered Gotham instead of Godzilla!
ALegendaryPanda - 4/16/2014, 6:31 PM
THEDARKKNIGHT1939 - 4/16/2014, 6:32 PM
Not the best but still pumped for this movie nonetheless
Chloefornication - 4/16/2014, 6:34 PM
It's a party? Really?
Chloefornication - 4/16/2014, 6:35 PM
Godzilla vs Batman then. Who would win and why?
Venture - 4/16/2014, 6:35 PM
Ah, he's a pear.

Can't wait for this.
ckal - 4/16/2014, 6:46 PM
godzilla is such a fat ass with skinny arms.


he's like the opposite of a guy who only works out biceps
WYLEEJAY - 4/16/2014, 6:47 PM
I have a MUTO in my pants.....

All the Asian girls run away screaming

Cocky too big, no fit!
Cocky smash my temple!
Ahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
WYLEEJAY - 4/16/2014, 6:49 PM
Damn. Im sorry. That sounded racist. Really, I have a small weiner too.
WYLEEJAY - 4/16/2014, 6:50 PM
Holy shit! That sounded worse! My bad!
WYLEEJAY - 4/16/2014, 6:51 PM
Im just done here......

(Walks away slowly...)
Jobin - 4/16/2014, 6:51 PM
First poster has some terrible photoshop skills going on.
Genaro - 4/16/2014, 6:53 PM
GODZILLA has a big booty.
Greengo - 4/16/2014, 6:54 PM
Batman... duh.
NoPhucksGiven - 4/16/2014, 6:56 PM
Zilla.
Joeyfxx - 4/16/2014, 6:58 PM
Godzilla taking a explosive shit in that first poster.
DEATHbyEXILE - 4/16/2014, 7:00 PM
Greengo - 4/16/2014, 7:05 PM
...BECAUSE HE'S BATMAN!!!
Greengo - 4/16/2014, 7:06 PM
G's breastfeeding plate reminds me of that creature they ate in Stargate.
Greengo - 4/16/2014, 7:06 PM
Don't hate.
Greengo - 4/16/2014, 7:07 PM
*breast lol f'n admin tool
Calculon - 4/16/2014, 7:10 PM
That first one looks like it should be painted on the side of a van.
Greengo - 4/16/2014, 7:12 PM
Mmmmmm... tastes like chicken.



Cumulactus - 4/16/2014, 7:15 PM
lookin good.

Fox CBMs suck
ManCalledSting - 4/16/2014, 7:35 PM
I'm looking forward to this movie a lot.
Holmes - 4/16/2014, 8:15 PM
I cant wait!!!!
0ptimusCrime - 4/17/2014, 12:42 AM
Its always the same picture of Godzilla just with a different background.
capaware - 4/17/2014, 1:07 AM
When I was a kid and my only exposure to Batman was the 60s TV series and SUPERFRIENDS cartoons--where Batman seemed to have an endless supply of gadgets in his utility belt for every possible occasion--I used to joke that Batman would easily defeat Godzilla by taking out the "Bat Anti-Godzilla Spray".
loki668 - 4/17/2014, 4:02 AM
GODZILLA'S GONNA RAISE THE ROOF!!!

ForceOfLegend - 4/17/2014, 4:29 AM
Godzilla got back!

This movie FTW!
1 2

Please log in to post comments.

Don't have an account?
Please Register.