Empire Magazine For November To Feature Our First Look At Marvel's THOR

Empire Magazine For November To Feature Our First Look At Marvel's <i>THOR</i>

Check out a low res cover for a November issue of Empire Magazine featuring Chris Hemsworth as THOR!



In November, Empire Magazine will reveal our first look at Kenneth Branagh's THOR. Thanks to Spidermedia, here is the first low res cover featuring the Norse God himself, played by Chris Hemsworth.

Check it out:



It's not much, but I'm sure we will be getting a lot more photos and other THOR related news in the upcoming weeks.

With Kenneth Branagh directing the upcoming big screen adaptation, film also stars Tom Hiddleston, Anthony Hopkins, Natalie Portman, Jaimie Alexander and Idris Elba.

THOR is set to hit theatres on May 6, 2011.

Posted By:
WolvieCBM
Member Since 2/9/2009
Filed Under "Thor" 10/2/2010 Source: Spidermedia
DISCLAIMER: This article was submitted by a volunteer contributor who has agreed to our code of conduct. ComicBookMovie.com is protected from liability under the Digital Millenium Copyright Act (DMCA) and "safe harbor" provisions. CBM will disable users who knowingly commit plagiarism, piracy, trademark or copyright infringement. Please contact us for expeditious removal of copyrighted/trademarked content. You may also learn more about our copyright and trademark policies HERE.
34 Comments
bleedthefreak - 10/2/2010, 5:24 PM
Nice stuff wolvie
marvel72 - 10/2/2010, 5:24 PM
i'll be picking that bad boy up.
DaenerysTargaryen - 10/2/2010, 5:31 PM
T.T...... I WANNA READ IT NOW! I can't wait till November to read it. Hopefully by then we'll have a new trailer and other stuff. :D
PS: Even with a beard, Hemsworth is a sexy beast. :D
LucasMend - 10/2/2010, 5:37 PM
Damn, WAIT we still are on October 2, [frick] one more month to go :(
Looking forward to that!
great find @Wolvie
Dynamo - 10/2/2010, 5:39 PM
YES FINALLY SOME LIGHTENING!
Dynamo - 10/2/2010, 5:41 PM
I'm kinda of peeved that they're marketing this thing without his helmet. I hope he wears it for more than just a few scenes, at least wear it in the final battle.
Ryden - 10/2/2010, 5:44 PM
Awesome stuff, I wanna see some shots of him flying!
StuckInPanels - 10/2/2010, 5:44 PM
SWEET!!!!
Duhdaduh - 10/2/2010, 5:49 PM
i'm thinking he's only going to be wearing the helmet a little bit in the beginning during ceremony or whatnot, and at the end. but lets face it, i think most of the movie he wont even be in any of his costume at all, since he'll be on earth. which im fine with actually

and its about damn time they start releasing wide spread news on this baby! they gotta get the word out so there's enough of a turnout come release of it!!
superotherside - 10/2/2010, 5:55 PM
@Dynamo only 4 u here he is with helmet:

Photobucket

awesome find! and epic cover!
InTylerWeTrust - 10/2/2010, 5:55 PM
They should make a spin-off about Thor's helmet.
Dynamo - 10/2/2010, 5:58 PM
@otherside
I've seen the trailer but I hope thats not the ONLY time he wears it.
@InTylerWeTrust
I'm not too broken up about it, I just think it'd look better WITH the helmet. It is his classic look afterall.
DaenerysTargaryen - 10/2/2010, 6:00 PM
Time for funny Thor captions!

THOR: How come Captain America´s fans get to see tons of cool vids and pics from shooting and all we got was one little video and a bottleg pic of Destroyer that got taken down?

LOKI: Maybe cuz it´s shot in real locations, instead of using sets and green screen.

THOR: I don´t care, I wanna be on Youtube!

LOKI: ...
DaenerysTargaryen - 10/2/2010, 6:03 PM

MR. FANTASTIC: "Hmm, I always wondered what Thor would look like as a Tylenol pill."
EditNinja - 10/2/2010, 6:10 PM
Awesome! Can't wait for more!
JoshWilding - 10/2/2010, 6:12 PM
Epic find Wolvie! :) I'll be picking this issue up ASAP - any idea on when exactly it's released?
Dynamo - 10/2/2010, 6:15 PM
Hopefully my college library will have a copy when it comes out. :)
DCMarvelFreshman - 10/2/2010, 6:19 PM
Awesome stuff WOLVIE buddy! Loving the way this looks! I guess I can stop worrying about Marvel's way of advertising the mighty god. I was worried that'd use Iron Man's style. Now I just hope the movie is good...lol
Dynamo - 10/2/2010, 6:26 PM
I have a feeling that when they release a 2 and a half minute trailer, i'm gonna serverly underwhelemed after seeing the comic con footage. That is unless they've added more CGI and/or new scenes
WolvieCBM - 10/2/2010, 6:33 PM
Thanks guys.

@Josh: I can't find a release date. I'll let you know if I find the exact release date.

@DCMF: LOL... Me too. I can't wait to see the real trailer and everything. Hopefully it will be epic...
RockNRollCC - 10/2/2010, 6:34 PM
Eat it, Green Lantern!

aaaaannnnnddddd Grif is back :P
DDD - 10/2/2010, 6:59 PM
I'll be looking to get this when it comes out!

Fantastic! If it's in November then it will be
a Thanksgiving gift from me to me! LOL
Mine, all mine!!! LMAO!

RockNRollCC@ couldn't have said it better!
(Altho' I will be seeing GL too but don't
tell anybody!) LOL

MAKE MINE MARVEL FOREVER!!!!!!

(((BY THE WAY I HAVE A MOON KNIGHT FANCAST
UP IN FANFIC, IF ANYBODY CARES TO SEE IT!)))
InSpace - 10/2/2010, 7:29 PM
Intruder@It possibly could be Thor's hammer being shot down or him being exiled, since it all happens at the same time

Also wonder what the "Unmasked! New Hulk" means.....hrm?
dahamma - 10/2/2010, 8:14 PM
i shat bricks.....URU bricks...
TheGambitFreak - 10/2/2010, 8:48 PM
@ EVERYONE!!!!!

When the Green Lantern Empire came out, I could not find a store in Oklahoma that sold it, so i missed that, I really want this, what stores sell it, Wal-mart doesn't, or Wallgreens, Gas stations, I've looked everywhere!!!
ClarkKentSuperman - 10/2/2010, 8:59 PM
Thor is gonna be sick. At first I thought that both Thor and Cap were TERRIBLY cast. Then I seen the pics of both and the trailer for Thor. It was at that moment that I realized why I dont work in Hollywood! LOL! The jury is still out on Evans however. At least until I see a trailer.
GUNSMITH - 10/2/2010, 8:59 PM
HEMSWORTH PROLLY USED THIS TO WIELD HIS HAMMER BETTER....

HOOH THATS IT....
TheQuestion - 10/2/2010, 9:40 PM
I'm still amazed by the fact that this movie was made. I never thought I would see a Thor movie in my lifetime!
HULK2099 - 10/2/2010, 9:56 PM
difinetly getting
OldManLogan - 10/2/2010, 10:03 PM
@the question: I didn't either. Of course, growing up, i never really thought we would get an x-men movie either. Hopefully this one goes better...
MrSuperheromoviefan - 10/2/2010, 10:49 PM
looks ok
LEEE777 - 10/3/2010, 3:25 AM
GR8 find @ WOLVIE!!!

I bought the GREEN LANTERN cover last month!

Can't wait for BOTH movies!


P.S. [frick] FIST A$$ tho, quality all the way! ; )
DEFENDER - 10/3/2010, 9:36 AM
cover is nice, i bet this will be a collectors item.
BigChief16 - 10/3/2010, 9:13 PM
@Dman7 Dude don't worry bout it. This movie's gonna kick major ass!!!

Please log in to post comments.

Don't have an account?
Please Register.