New THE AMAZING SPIDER-MAN 2 'Electro' Wallpaper

Revealing a new look at Jamie Foxx as The Amazing Spider-Man 2's main villain, SocialToaster has revealed the latest wallpaper in anticipation of the Sony/Marvel sequel. Check it out after the jump!

Follow DCMarvelFreshman:
By DCMarvelFreshman - 1/15/2014


We’ve always known that Spider-Man’s most important battle has been within himself: the struggle between the ordinary obligations of Peter Parker and the extraordinary responsibilities of Spider-Man. But in The Amazing Spider-Man 2, Peter Parker finds that a greater conflict lies ahead.
It’s great to be Spider-Man (Andrew Garfield). For Peter Parker, there’s no feeling quite like swinging between skyscrapers, embracing being the hero, and spending time with Gwen (Emma Stone). But being Spider-Man comes at a price: only Spider-Man can protect his fellow New Yorkers from the formidable villains that threaten the city. With the emergence of Electro (Jamie Foxx), Peter must confront a foe far more powerful than he. And as his old friend, Harry Osborn (Dane DeHaan), returns, Peter comes to realize that all of his enemies have one thing in common: OsCorp.
Directed by Marc Webb, The Amazing Spider-Man 2 is scheduled for release on May 2, 2014!
DISCLAIMER: This article was submitted by a volunteer contributor who has agreed to our code of conduct. ComicBookMovie.com is protected from liability under the Digital Millenium Copyright Act (DMCA) and "safe harbor" provisions. CBM will disable users who knowingly commit plagiarism, piracy, trademark or copyright infringement. Please contact us for expeditious removal of copyrighted/trademarked content. You may also learn more about our copyright and trademark policies HERE.
2
LIKE!
79 Comments
1 2
Nomis - 1/15/2014, 12:08 PM
meh.
Praetorian - 1/15/2014, 12:09 PM
When does this come out again?
SuperCat - 1/15/2014, 12:10 PM
Had a feeling I was going to see Electro in that same pose.
anthonyEstark - 1/15/2014, 12:12 PM
@Praetorian May 2.
BatManiac - 1/15/2014, 12:12 PM
Release another trailer Sony because this cheap ass poster ain't cutting it!
anthonyEstark - 1/15/2014, 12:13 PM
We've seen it already in the trailer, but it still looks cool.
batpod0718 - 1/15/2014, 12:19 PM
Haters gonna hate:) looks awesome.
Jollem - 1/15/2014, 12:20 PM




Jollem - 1/15/2014, 12:21 PM
@batpod0718 - yup
DefcoN - 1/15/2014, 12:23 PM
He sure likes to levitate.
Spidey10 - 1/15/2014, 12:25 PM
Im with Batmaniac new trailer
ReeferInferno - 1/15/2014, 12:32 PM
@MarvelPsycho

Does he have an official costume?
themidnightking - 1/15/2014, 12:33 PM
Give us something new!
Jollem - 1/15/2014, 12:35 PM
anthonyEstark - 1/15/2014, 12:36 PM
@ReeferInferno Yes, he does.



ReeferInferno - 1/15/2014, 12:40 PM
Oh, cool thanks y'all
Nomis - 1/15/2014, 12:42 PM
@MarvelPsycho - My wallpaper is the NATIONAL CHAMPIONS FLORIDA STATE SEMINOLES!!!!!





GO 'NOLES!!!!!
Jollem - 1/15/2014, 12:44 PM
electro was in his suit at the whole last part of the trailer

TheGreenGusblin - 1/15/2014, 12:45 PM
Gusto cameo in this movie please!
Nomis - 1/15/2014, 12:46 PM
@ LOL - The "Green Gusblin' LLLLLOOOLLLLLLL!!!!
Jollem - 1/15/2014, 12:47 PM
jon hamm = captain america. evans is alright, tho
Jollem - 1/15/2014, 12:50 PM
Jollem - 1/15/2014, 12:53 PM
Superior - 1/15/2014, 12:59 PM
Jollem

ahem... I believe that pose belongs to a friend of mine:

TheFirstAvenger97 - 1/15/2014, 12:59 PM
Lol!
Superior - 1/15/2014, 1:00 PM
Jollem - 1/15/2014, 1:03 PM
@Berserk - i'll see your golden supes and raise you...



almost the same damn pose
Nomis - 1/15/2014, 1:04 PM
@ Gusto - ;)



Jollem - 1/15/2014, 1:04 PM
oh, dude. kingdom come is peppered on almost every panel with all kinds of easter egg goodness
Jollem - 1/15/2014, 1:05 PM
JediSuperGuy83 - 1/15/2014, 1:10 PM
Electro is going to be awesome But Shannons General Zod is The best CBM villian to date
DrunkenNukem - 1/15/2014, 1:12 PM
Spidey vs Pepsi man
Jollem - 1/15/2014, 1:14 PM
zod was badass

Jollem - 1/15/2014, 1:17 PM
seeing spidey fight a villain on this scale is going to be crazy
Nomis - 1/15/2014, 1:19 PM
@ MARVELPSYCHO79 - They won again '99 with Chris Winkie as Quarterback.
TheClemster - 1/15/2014, 1:21 PM
LOL

okay i go in a meeting, I come back and that's what I missed :)
JediSuperGuy83 - 1/15/2014, 1:22 PM
@Jollem Thats why i like him
Ramiel - 1/15/2014, 1:22 PM
It's Trayvon Electro. Even his electricity is colored like a rainbow.
TheClemster - 1/15/2014, 1:23 PM
Get off the street the Gustos are heading downtown

novaprime - 1/15/2014, 1:23 PM
Its funny how Half the people on this site are Talking shiitt!! But they gonna be the 1st 1nes on the Movie line watching it In IMAX!
1 2

Please log in to post comments.

Don't have an account?
Please Register.