The Official Pizza Man Superhero Trailer Out Online Starring Frankie Muniz!

Frankie Muniz (Malcolm In The Middle) stars in this new action superhero comedy adventure, guest star cameos include Stan Lee, Adam West and many more. Check out the trailer and all the info past the jump...

Follow LEEE777:
By LEEE777 - 2/26/2011


Matt Burns is a colleague student who works full time at his mother's Pizza restaurant in order to afford to go to college. He is involved with an incident at a lab where he is shot, however, a scientist, Professor Tucker, gives him a tomato which grants him superpowers. However, villains pursue him, intent on getting the powers for themselves.




Starring: Frankie Muniz, Shelley Long, Diamond Dallas Page, Corbin Bernsen, David H. Lawrence XVII, Adam West, Stan Lee, Ashley Parker Angel, Amber Borycki, Noah Gray-Cabey, Leonard Roberts and Rowdy Roddy Piper.


LEEE777 - Well it could be fun for the whole family and hey, who doesn't like pizza lol?

DISCLAIMER: This article was submitted by a volunteer contributor who has agreed to our code of conduct. ComicBookMovie.com is protected from liability under the Digital Millenium Copyright Act (DMCA) and "safe harbor" provisions. CBM will disable users who knowingly commit plagiarism, piracy, trademark or copyright infringement. Please contact us for expeditious removal of copyrighted/trademarked content. You may also learn more about our copyright and trademark policies HERE.
4
LIKE!
50 Comments
1 2
LEEE777 - 2/26/2011, 3:05 PM


; )
marvel72 - 2/26/2011, 3:18 PM
i don't know what to think,is it a cinema release or straight to dvd ? because i think i'll wait for it to be availble for rental.
KentAllard - 2/26/2011, 3:19 PM
Ok, that looks totally insane... in a really good way...
Superman4 - 2/26/2011, 3:21 PM
I'll check it out for Adam West and Stan Lee
LEEE777 - 2/26/2011, 3:22 PM
KentAllard @ Yeah, it looks a bit of fun and a good laugh and hey, STAN THE MAN & ADAM WEST is in it!

Cool points right there!
jazzman - 2/26/2011, 3:22 PM
poor poor Frankie Muniz, i wish he get better offer instead of this cr*p.

@marvel72

most like straight to dvd LOL
lc - 2/26/2011, 3:23 PM
dont like the actor and dont like this!
oh but do tell me not to touch you when your doing this crap would hate for you to be a little [female dog] like you was to me not so long AGO!
marvel72 - 2/26/2011, 3:30 PM
@ jazzman

made for tv. :D
jazzman - 2/26/2011, 3:32 PM
@marvel72

yeah on the Sy Fy Channel lol
ABLEE337 - 2/26/2011, 3:32 PM
Looks terrible to me, but they all can't be big budget summer movies.
kooldeath - 2/26/2011, 3:58 PM
Wow, this is...it's that bad I don't have words for it. This is a straight to dvd release. It looks worse then one of those limited 2 week WWE releases before it hits walmart for 5.00.
Optimus83 - 2/26/2011, 3:59 PM
What is this movie?, a parodie?, a serius movie?, a comedy/drama movie?, a serius comic book adaptation in the movie?, what is this?, because the truth is funny. ...I want to see it to know it is, but this is serious?

Bye
vermillion - 2/26/2011, 4:08 PM
The movie should include a pizza when you buy it, that way if it sucks, you still got a pizza. :D

Might rent this or something.

vexfly - 2/26/2011, 4:08 PM
Frankie Muniz is looking kinda weird...
vexfly - 2/26/2011, 4:12 PM
I'm just gonna go out on a limb and say that the trailer taking itself seriously is part of the humour... or else malcolm is in the middle of the downward spiral of his career :( but the man and adam west cameos mean maybe I'm missing something here....
KC - 2/26/2011, 4:13 PM
THIS MOVIE WAS A BAD IDEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
SpiderBat209 - 2/26/2011, 4:14 PM
Just hope it doesn't have the "Downer Ending" like DEFENDOR did. I was pissed when Woody Harrelson DIED at the end! WTF! :P
Creature - 2/26/2011, 4:27 PM
This is, what, the fifth Kick-Ass clone?
jaysin420 - 2/26/2011, 4:34 PM
Finally the return of Diamond Dallas Page!
astromerc - 2/26/2011, 4:37 PM
I smell straight to DVD again.
IronicMan - 2/26/2011, 4:44 PM
"Hey, Kick Ass was popular! I need to reinvigorate my career!"
Frankie Muniz, RIP.
SeaSerpentine - 2/26/2011, 4:57 PM
(Facepalm).
IronicMan - 2/26/2011, 4:58 PM
"Hey, Kick Ass was popular! I need to reinvigorate my career!"
Frankie Muniz, RIP.
StrangeCosmic - 2/26/2011, 4:59 PM
lol wire @1:01
lol Stan Lee
lol Adam West
lol Diamond Dallas Page
lol &fail
ShaunHimself - 2/26/2011, 5:05 PM
Weakest film ever?
comicbookjerk - 2/26/2011, 5:33 PM
I thought this was the official Trailer?




If It isn't it should be!

"I don't want it to be a big deal But I am a Celebrity!"
Checkmate - 2/26/2011, 6:04 PM
Looks decent.
Neo24real - 2/26/2011, 6:11 PM
This is stupid....They trying to make comic book movies the new FAD in hollywood....kinda like reality T.V.....They really need to stop...this movie is gonna stuck and the costume is wack!!
yankeemanf - 2/26/2011, 6:12 PM
this looks retarded but if it had a good cast and good writing it couldve been rele good i think
SigmaCenturion - 2/26/2011, 6:43 PM
agree with Grif on this one
lilej2 - 2/26/2011, 7:27 PM
@grif everytime you post that pile of shit clip, you more a piece of shit to everyone. so keep posting it
fanboy76 - 2/26/2011, 7:36 PM
this is gonna be a bad movie.Perhaps even Razzie bad. Muniz is really reaching for work nowadays isnt he?
sheebz - 2/26/2011, 7:58 PM
sooooo soooooo sad, muniz don't quit ur day job...forget movies and stick to delivering pizzas...BAZING!
airbeyonder18 - 2/26/2011, 8:04 PM
I love Frankie Muniez, he's a great actor. But I don't think I'll see this movie.
Gabe - 2/26/2011, 8:59 PM
Sad how far he's fallen, no thanks to being physically abused by his wife.
CoolioVids - 2/26/2011, 9:37 PM
wow he is still doin stuff?
Flaco04 - 2/26/2011, 10:34 PM
Wow that just sucked. I wonder how he auditioned for that. Wait they probrably saw him workin at a pizza place.
MrHand - 2/26/2011, 10:52 PM
Fail, no wait! Super Pizza Fail!
SigmaCenturion - 2/26/2011, 11:44 PM
if hollywood really wants to make a comedy comic book movie why not go with the Greatest American Hero? Instead wasting money on all of these crappy movies.
MGS - 2/27/2011, 12:19 AM
He has thinning hair. He's going to bald by the time he turns 30.
1 2

Please log in to post comments.

Don't have an account?
Please Register.