Leaked Photos From THE LONE RANGER Set Featuring Tonto In Full Costume

Okay, I'm pretty sure the Tonto in these leaked pictures from the set of The Lone Ranger are not of Johnny Depp, but actually his stunt double. Click the jump to check them out.

Follow nailbiter111:
By nailbiter111 - 4/27/2012




CLICK IMAGES TO ENLARGE















The Lone Ranger will be released in theaters May 31, 2013. The film stars Armie Hammer as The Lone Ranger and Johnny Depp as Tonto. Also starring in the movie: Helena Bonham Carter, Tom Wilkinson, William Fichtner, Barry Pepper and Timothy Hutton.

Source: johnnydepp.ru
DISCLAIMER: This article was submitted by a volunteer contributor who has agreed to our code of conduct. ComicBookMovie.com is protected from liability under "safe harbor" provisions and will disable users who knowingly commit plagiarism, piracy, trademark or copyright infringement. For expeditious removal, contact us HERE.
2
LIKE!
21 Comments
SmellofDuty - 4/27/2012, 1:59 PM
Ehhh I'll wait for a trailer before I judge.
lukeCage2012 - 4/27/2012, 2:11 PM
LOL is john depp itchin his balls and scratching his ass at the same time?
docgl - 4/27/2012, 2:12 PM
This looks awful. I can't believe this is happening to the Lone Ranger. Depp needs his head examined, or maybe his bird.
HelaGood - 4/27/2012, 2:21 PM
nailbiter111 - 4/27/2012, 2:24 PM
superotherside - 4/27/2012, 2:30 PM
Hmmmm... maybe all this stuff will look good on film... but I think they could have done something better with this IMO. But you can't really judge stuff with set pics.
Alexandre - 4/27/2012, 2:44 PM
that looks real cool

he does look like an actual native

whats the problem people? what now your all native critics? you know what a native should look like? not marvel enough?

he looks fine. stop bitching.
HAQ - 4/27/2012, 2:46 PM
Dat ain't Depp WTF lame
YourMomNaked - 4/27/2012, 2:57 PM
In a word: pass.
AlexDeLarge87 - 4/27/2012, 3:50 PM
OKEY so he seriously is gonna wear that Costume the whole movie?!
GingerBird - 4/27/2012, 4:37 PM
Hey batlizard, depp makes a lot of money, but I don't think his second job is head of costume design.
headlopper - 4/27/2012, 4:38 PM
Bird? Head?

Sounds kinky!
HAQ - 4/27/2012, 4:39 PM
Mark Dacascos ain't an actor.
DarthLaney - 4/27/2012, 6:14 PM
Why is Tonto riding Silver??
PirateOpossum - 4/28/2012, 5:33 AM
I love the Bird on the head.. i will be watching this
shaddowkhan - 4/28/2012, 7:44 AM
Mark Dacascos ain't an actor.
TheJoker52 - 4/28/2012, 12:16 PM


The whole Native American Nation cries , because of this !!!
MakioGrant - 4/28/2012, 1:34 PM
Tonto = dumb in spanish ....
SpiderFan35 - 4/28/2012, 3:06 PM
AUSSYACE - 4/29/2012, 8:37 PM
Did Tattoos exist back then...

Please log in to post comments.

Don't have an account?
Please Register.