VIDEO: How THOR: THE DARK WORLD Should Have Ended

The latest hilarious HISHE parody wonders if Thor may have been a bit quick to believe that Loki (God of lies/mischief, notorious trickster, master illusionist) was actually brown bread after being stabbed by Kurse. Also, we get the debut of the "villain pub"!

Follow Mark "RorMachine":
By Mark "RorMachine" Cassidy - 12/18/2013
"If Loki is the ultimate trickster, would anyone ever trust anything he does or says? Thor sure does! So much so that he doesn't even check for a pulse or try to bury him. Introducing, How Thor The Dark World Should Have Ended, as well as a special new segment that HISHE fans have asked for for ages. A dark quaint little place called, The Villain Pub."


Source: HISHE Youtube
DISCLAIMER: This article was submitted by a volunteer contributor who has agreed to our code of conduct. ComicBookMovie.com is protected from liability under the Digital Millenium Copyright Act (DMCA) and "safe harbor" provisions. CBM will disable users who knowingly commit plagiarism, piracy, trademark or copyright infringement. Please contact us for expeditious removal of copyrighted/trademarked content. You may also learn more about our copyright and trademark policies HERE.
4
LIKE!
69 Comments
1 2
themidnightking - 12/18/2013, 12:32 PM
That was pretty hilarious
TheBeard - 12/18/2013, 12:34 PM
hell ya bring on more villain pub.


DropAload - 12/18/2013, 12:41 PM
My mother fudgin drink better be right!
SpiderJerusalem - 12/18/2013, 12:46 PM
Your blowing my mind loke ha
MrMartinMarvel - 12/18/2013, 12:46 PM
Best one in awhile!
ArthurNumeriano - 12/18/2013, 12:47 PM
Finally some good shit from this channel!
JohnnyRoss - 12/18/2013, 12:47 PM
That was the best one in a while.
ArthurNumeriano - 12/18/2013, 12:48 PM
Also, Zod's neck in a brace is [frick]ing brilliant! Lol!
JohnnyRoss - 12/18/2013, 12:48 PM
oh, it was already said.
owell, still true
MrDonut - 12/18/2013, 12:48 PM
'Your blowing my mind Loke' lol haha
McNyagano - 12/18/2013, 12:49 PM
That was hilarious xD

Prime - 12/18/2013, 12:55 PM
@ MAC yeah, but then...we wouldn't have gotten cool action scenes...

Anyway hope Thanos goes after Loki.
BatManiac - 12/18/2013, 12:55 PM
I hope they do more of the villain pub! That was hilarious! Zod even had a neck brace, LMAO!
Prime - 12/18/2013, 12:57 PM
LOL poor Thor.
JoeMomma29 - 12/18/2013, 12:58 PM
OMG!!!!!! That was freakin hilarious!!!!!!
TheRationalNerd - 12/18/2013, 12:58 PM
I want to see even more of Asgard in the sequel. The whole "we need to stop ______ before they destroy the world" gig gets boring. I want to see Asgard at risk! And they captures that invasion moment pretty good in the film. Less of Earth and more of Asgard for Thor 3.
TheRationalNerd - 12/18/2013, 12:59 PM
*they captured*
JoeMomma29 - 12/18/2013, 1:00 PM
Villain Pub!!!!!!!!
kinghulk - 12/18/2013, 1:01 PM
sayeth whaaaaaaaaaaatttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BatManiac - 12/18/2013, 1:03 PM
Loki: "You were foiled by two scientists and two interns carrying nothing but tripods."

Malekith: "So?"

Loki: "So good day!"

Haha, easily one of the best ones yet!
SauraLilvera - 12/18/2013, 1:04 PM
That was pretty good. I'd totally watch a Loki/Joker buddy movie.
MsDarkPhoenix - 12/18/2013, 1:12 PM
How it should have ended are always the best! So funny!!
staypuffed - 12/18/2013, 1:13 PM
THE VILLAIN PUB!
Heck yeah!
Kevwebsz - 12/18/2013, 1:15 PM
lmao "Because im Batman"
Bodwulf - 12/18/2013, 1:16 PM
This one goes into the top ten. Bravo!
yonny616 - 12/18/2013, 1:17 PM
This was fantastic! Hope we get more of the villains puba long with more of Heroes Cafe.

@MAC Not really. Mars can't sustain a capable magnetosphere to protect it's atmosphere from the suns rays and the atmosphere it creates gets blown away. The terraforming was just changing the atmosphere and gravity (i think). For them to have capable life on mars they'd have to have a thick ass [frick] atmosphere.
wcwpoet - 12/18/2013, 1:20 PM
That was pretty hilarious
JoJo1982 - 12/18/2013, 1:23 PM
LMAO!!!

It's funny cause it's true

damn I cant look at Thor Dark World or Man of Steel the same now
MarkV - 12/18/2013, 1:28 PM
Nice that they are mixing it up. I really want a Super Cafe with Ben Affleck as Dare Devil.
soforizo - 12/18/2013, 1:29 PM
That was AWESOME! =D
TheAbaryMan369 - 12/18/2013, 1:37 PM
Why did I think there was going to be a Dr Who reference?
TheAbaryMan369 - 12/18/2013, 1:37 PM
And why is there now a RainbowGusto?
TheFox - 12/18/2013, 1:38 PM
Yeah, I couldn't help but think of that whole "Mars" thing myself at the end of Man of Steel. I'm sure Superman would have been MORE than willing to revive Krypton if they'd just headed for Mars-- a dead planet ripe for terraforming, but close enough to the sun to make them all superpowerful anyway. But NOOOOOO, Zod had to decimate a living, breathing world for reasons that could have been easily explained with a throwaway line.

"Oh, hey-- terraforming only works on world that fit a certain geographical or astrological criteria, BTW. So we can't just choose one at random... and since Earth is the only one we know of for certain that can support sustainable life (since all the other colonies died for some reason), we kinda have to do it here."

PROBLEM SOLVED.

(Then again, I guess the last thing Man of Steel really needed was MORE exposition.)

Z
TheManFromMars - 12/18/2013, 1:39 PM
Hannibal: "I always liked Odin"

Loki: "You would"

LMAO!
soforizo - 12/18/2013, 1:40 PM
MartianAbominationClone - 12/18/2013, 12:53 PM
Lol, funny and pointing out a big MoS plothole.
---

That's probably one of the dumbest comments you made here. Terraforming a planet doesn't change the distance from the sun, and in turn it blocks enough of the sun that Kryptonians lose their powers. So how would Kryptonians be able to survive in a terraformed Mars? They'd freeze to death.

Don't let your Goyer hatred cloud your mind MAC.
Odin - 12/18/2013, 1:40 PM
That villain pub ending was genius!
Wonder why Dr. Lecter prefers me;)
JoeMomma29 - 12/18/2013, 1:52 PM
Awwww guys MAC is the only DC fan who actually trolls DC also he is French!
JoJo1982 - 12/18/2013, 1:55 PM
@fox

Remember they needed the codex from Superman too
JordanKing - 12/18/2013, 1:58 PM






GliderMan - 12/18/2013, 1:59 PM
Wait, guys, why did Hannibal say that?? Makes no sense
1 2

Please log in to post comments.

Don't have an account?
Please Register.