MARVEL'S THE AVENGERS: Hot Toys Unveils Their 'Agent Coulson' Action Figure

Unveiled by Clark Gregg himself via his official Twitter account, we finally have a first look at the 'Agent Coulson' (a character who will soon make his small screen debut in Marvel's S.H.I.E.L.D.) Hot Toys action figure complete with Captain America trading cards and more!

Follow Josh:
By Josh Wilding - 11/15/2012











Marvel Studios presents in association with Paramount Pictures Marvel’s The Avengers--the super hero team up of a lifetime, featuring iconic Marvel super heroes Iron Man, the Incredible Hulk, Thor, Captain America, Hawkeye and Black Widow. When an unexpected enemy emerges that threatens global safety and security, Nick Fury, Director of the international peacekeeping agency known as S.H.I.E.L.D., finds himself in need of a team to pull the world back from the brink of disaster. Spanning the globe, a daring recruitment effort begins.


STARRING:

Chris Evans as Steve Rogers/Captain America
Robert Downey Jr. as Tony Stark/Iron Man
Chris Hemsworth as Thor
Jeremy Renner as Clint Barton/Hawkeye
Scarlett Johansson as Natasha Ramanoff/Black Widow
Mark Ruffalo as Bruce Banner/Hulk
Samuel L. Jackson as Nick Fury
Clark Gregg as Agent Coulson
Cobie Smulders as Maria Hill
Tom Hiddleston as Loki

RELEASE DATE: Out Now!


DISCLAIMER: This article was submitted by a volunteer contributor who has agreed to our code of conduct. ComicBookMovie.com is protected from liability under the Digital Millenium Copyright Act (DMCA) and "safe harbor" provisions. CBM will disable users who knowingly commit plagiarism, piracy, trademark or copyright infringement. Please contact us for expeditious removal of copyrighted/trademarked content. You may also learn more about our copyright and trademark policies HERE.
5
LIKE!
48 Comments
1 2
TheAmazingSpiderMan47 - 11/15/2012, 2:12 PM
tht looks pretty friken real
TheAmazingSpidey63 - 11/15/2012, 2:16 PM


:P
StrangerX - 11/15/2012, 2:16 PM
Im gettin it
jimpinto24 - 11/15/2012, 2:17 PM
I want this!
Maxi91291 - 11/15/2012, 2:18 PM
Holy cr@p ! It looks more like Clark Gregg than Clark Gregg
Maxi91291 - 11/15/2012, 2:22 PM
He does however look like a grandpa ...
InfiniteMonkey - 11/15/2012, 2:23 PM
"Holy cr@p ! It looks more like Clark Gregg than Clark Gregg"

LOL! Love that statement. It just defies the law of the Universe in all aspects.
TheFirstAvenger97 - 11/15/2012, 2:23 PM
So he lives?
superotherside - 11/15/2012, 2:26 PM
TheAmazingSpidey63

You should add to that pic, after died "but like a boss."
bazinga85 - 11/15/2012, 2:28 PM
That looks so real, it's scary.

@splenda
Lol, it does:)
JordanKing - 11/15/2012, 2:29 PM
Bought, so bought!
TheAmazingSpidey63 - 11/15/2012, 2:41 PM
@superotherside - LoL, I knew I should've done that. Here let me fix that....
GetsugaTensho22 - 11/15/2012, 2:46 PM
Great figure!
But Coulson is a twat. I hated his weird Paedophile voice and how he acted like a fairy around Cap. Ugh!
Greengo - 11/15/2012, 2:47 PM
ewww creepy
lntrn8 - 11/15/2012, 2:49 PM
The toy comes with another accessory, Coulson's wallet.

Here's a pic of the wallet Nick Fury gave Coulson when they were in Budapest . . .

TheAmazingSpidey63 - 11/15/2012, 2:51 PM

.
.
.
.





There ya go. ;)
LFANCH - 11/15/2012, 2:52 PM
He comes with miniature captain america trading cards. Hell yeah.
DarkArts - 11/15/2012, 2:58 PM
Now some dumbass will buy it and customize it into a freaking Vision.

There should be a poll here about worst rumors to make it on CBM Coulson/Vision and the complete garbage that was spewed here from the Jackass Harrison Cheung's Bale Bio would be the two worst.
silverdog - 11/15/2012, 3:13 PM
damn kids today.. in my time we were lucky if our action figures could move their arms....
GoILL - 11/15/2012, 3:16 PM
The figure looks great.
Rowsdower - 11/15/2012, 3:20 PM
Who would buy this?
DukeAcureds - 11/15/2012, 3:23 PM
The motherfvcking SOC!!!!!!!
Boom!!!!!
Valhalla - 11/15/2012, 3:29 PM
waw ... just ... waw !
THEDARKKNIGHT1939 - 11/15/2012, 3:37 PM
Who the [frick] would buy this? lol
Spidey91 - 11/15/2012, 3:45 PM
^^I would...if I could afford one :(
KaneVonDoom - 11/15/2012, 3:55 PM
Holy shit... hahahaha. This is amazing. Clark Gregg really stumbled onto an unintentional goldmine when he got the Agent Coulson role.

Good for him.
Ghaleonausa - 11/15/2012, 4:06 PM
hot damn, that thing has some really good detail, and capt. America trading cars, that is just awesome
SugarYumYum - 11/15/2012, 4:22 PM
Wow, the likeness is crazy I seriously thought I was looking at the real Coulson for a moment there.
AlanWarlock - 11/15/2012, 4:26 PM
I didn't realize Agent Coulson was played by Bradley Cooper.
BasedThanos - 11/15/2012, 4:27 PM
Wow the detail is incredible. But I never got how S.H.I.E.L.D reversed engineered the DESTROYER. Its a metal shell with mystical energy in it there's nothing to reverse engineer lol. Its not like it runs on batteries or has wires in it.
AfterlifeGuy - 11/15/2012, 4:47 PM
It looks so real!
I wish Gregg could look more like Bryan Cranston though...lol
rbfn04 - 11/15/2012, 5:12 PM
So, all we need is a Julia Louis Dreyfuss and we can play Old Christine?



NoAssemblyReqd - 11/15/2012, 5:42 PM
@GetsugaTensho22

"Great figure!
But Coulson is a twat. I hated his weird Paedophile voice and how he acted like a fairy around Cap. Ugh!"

Where are you from, GetsugaTensho22, 1982?
Unas - 11/15/2012, 6:15 PM
The detail is great, but what a waste of money!
Coulson is a pretty lame character.
MarvelEPIC - 11/15/2012, 6:31 PM
Creepy
HeadPool420 - 11/15/2012, 7:17 PM
Alright an action figure from The New Adventures Of Old Christine. Wheres the Julia Louise-Dreyfus one?;)

Damn that does good. I might have to go sell blood or sperm for extra cash to get me one of those.
Daken - 11/15/2012, 11:50 PM
If I had the money, I'd so buy all of them. :(
mctrinket - 11/16/2012, 4:15 AM
Didn't the character die? How is he going to be in the tv show?
Jolt17 - 11/16/2012, 4:31 AM
Look, the usual Hot Toys resemblance is back!

A very good figure. I'll leave it there, because...well, I'll never be able to get it.

mctrinket: Isn't it going to be set pre-The Avengers?
1 2

Please log in to post comments.

Don't have an account?
Please Register.